kayweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eNerGy baska varsa söle toplu gönderim yapacagım ucuz olsun david ii de yolluyayıom :d

kayweb arkadas arkadasin seysidir

bunu hic bir zaman unutma :/