Konu
isimtescil bekleme
04-07-2008, 01:46:42
#2
CeyhunTc
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Eğerki İsim Tescilden O Üye Kaydı veya Kredi Kartı ile ilk Alışverişiniz ise Beklemede demesi Normal. Bir tür güvenlik önlemi diyebiliriz.
Kolay gelsin