Mrb arkadaşlar,

Az önce bi arkadaşa alan adı aldık..

Ama malesef işlem sırasında hata oluştu diye bi hata verdi..

Başka bi kart ile tekrar denedik acaba kartta sorun olurmu diye..

Sonra Alan Adlarım (Domainler) bölümünden baktık;



Yukardaki şekildeki gibi beklemede diyo..

Dnsleri yönlendirdim.. Sorunsuz yönlendi ama bu beklemede olayına aklım ermedi..

Ne demek oluyo bilgisi olan arkadaşlar biğ bilgi verebilirmi acaba