arkadaşlar adsense ye kayıt oldum
bana cvp geldi bana bilgiler yanlış diye

r10 da arattım sorunumu herkez türkçe karekter demiş ? ama ben türk çe karakter kullanmadım ?

başka sebep ola bilir mi ?