Konu
Arkadaşlar php'den veya html'den azcık anlayan ?
02-07-2008, 14:12:18
#6
RiG
Üyeliği durduruldu
kral18 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bu kodları masaüstünde bi notdefteri içine kaydet sonra dosyayı index.htm diye kaydet aç bakalım istediğin gibimi
Hocam böyle kod ama yatay şekilde olursa sevinirim