bak biz yazdığımız başlıkları takip ediyoruz. olumlu ya da olumsuz geri dönüş bekleriz.
haberiniz olsun. sonra durup dururken ne oluyor falan demeyin.
beğenmediyseniz beğenmedim falan deyin yani.