cebitin amaci kızları kullanarak urun satmak.abazalar kız gormek icin gidiyo. ben 3 senedir gidiyorum bu sene cok kucuktu.ben netron gibi bi kac firma ile konusup kurs ucreti bilgisi aldim fln falan.

acikcasi ana amacım bu işlerimi halletmekti.gecen sene netron dan 2 gun mcse on egitimi kazanmistim ve cok memnun kalmıstım gidince.

ana işleri hallettikten sonra ortada gezindim benim üniden bi kızla tanistim cebini fln werdi :P microsoft standına gittim bu media edition muabbeti wardi.hatunla konustum bi kac zor soru sorunca bilmiom dedi.hatta biri harddiski 512 gb bunun dedi orda koptum.

fena diildi ama yeterince iyi de degildi. oraya gidenlerin 3/4 ü beleş şeyler ve kızları gormek icin gidio.firmalarda bunlari bilio ve buna gore davranio.

ordaki kızların hepsi ünide okuyan kızlar genellikle ve para kazanmak icin 1 haftaligina cebitte gorev aliolar.seneye ben de gorev almak istiom orda.tanistigim kız zaten o konu icin cebini werdi