Konu
robotics 5426 modam aşırı ısınıyor
01-07-2008, 22:52:06
#1
Special
arkadaşlar yeni bir modem aldım
robotics 9114
bu modem nedense çok fazla ısınıyo gibi geldi bana nasıl engel olucam bu duruma