Konu
3.6.8 Kullanıcısı olan varmı ?
01-07-2008, 20:55:42
#8
_SoN_
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
Fhenix adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
.htaccess dosyana bu kodları kopyala
kardeş çok saol ama düzenlemesini bilmiyorum , dosyayı bana ekte göndermen mümkün değilmi ?