webdem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
oldukça zor ama mümkün..
artık demek ki ziyaretçi gibi dolaşıcak bot iyice.. ne görürse indexliycek..

Bot diye Çin den adam tutmasınlar