arkadaşım bi scripti wareze düştü sarkisozu sanıyorum o yüzden artık kendine yazmıyordur

öyle demişti sanırım bana.
bilgisi olmadığından değil emeği boşa gidince biraz hayal kırıklığı olmuştur kesin
uğraşıosun script yazıosun rootdan çalıolar marifet gibi site yaptık diye çıkıolar karşımıza. bende artık free bulamadıkça kendime script yazmam. hasta blog üzerine yoğunlaştım, bir de isteyen olursa onlara ücretli script yazıyorum.