biraz önce Malatyasporlu, ben , bi arkadaş daha, saatte 160 ile geziyoduk..
önce izlesek belki daha temkinlli olurduk..

bu arada Malatyasporlu 3.5 atıyodu arkada :A
yalvarıyodu yavaşlayalım diye