Konu
İçki + Trafik
12-09-2006, 02:39:33
#8
deli dana
biraz önce Malatyasporlu, ben , bi arkadaş daha, saatte 160 ile geziyoduk..
önce izlesek belki daha temkinlli olurduk..
bu arada Malatyasporlu 3.5 atıyodu arkada :A
yalvarıyodu yavaşlayalım diye