zeynelkoc adlı üyeden alıntı:
genelde abazalarda gider

-off ne hatunlar var
-gel olm microsoft standı cıvır kaynıyo
bıdı bıdı bıdı :@
harbi varmı öyle kızlar
ben gidersem araba fuarına giderim kardeşim ne cebitiymiş.
not; orada daha güzel hatunlar var