!ndream adlı üyeden alıntı:
cebit
bilişim değilde gsm fuarıdır
hatta ve hatta firmaların mal satmak için çabaladığı bir panayırdan başka birşey değil.
kişisel kanaatim.
bizdeki cebit öle diyelim almanyadaki tam bilişim fuarı yeni ürünlerin tanımıtımı vs.. bizde de nasıl mal satarız fuarda malmı satılır ya en fazla iş bağlantısı kurarsın alırsın kartını vs..