Konu
CeBIT'deki Google logolu stand.
12-09-2005, 23:44:24
#5
zeynelkoc
Misafir
genelde abazalarda gider
-off ne hatunlar var
-gel olm microsoft standı cıvır kaynıyo
bıdı bıdı bıdı :@