arkadaşım bi scripti wareze düştü sarkisozu sanıyorum o yüzden artık kendine yazmıyordur öyle demişti sanırım bana.

bilgisi olmadığından değil emeği boşa gidince biraz hayal kırıklığı olmuştur kesin