Arkadaşlar, NameKing di sanırım şirketin ismi. Sitelerde ve forumlarda link verilmiş fakat kayıtlı olmayan domainleri v.s topluyor. Domainsponsor a yönlendiriyor. 2-3 hafta sonrada domainler boşa çıkıyor. Bunu pek çok firma yapıyor. Eğerki yabancı biri reglemişse 2-3 hafta sonra kontrol ediniz. Düşme ihtimalleri çok yüksek. Sırf onlardan satın alında daha fazla para koparsınlar diye böyle yapıyorlar. Godaddy güzel bu konuda.