arkadaşlar ortada yanlış bir anlaşılma var herhalde

henüz bu kapasitelerde hdd yok. Bunlar birimler. Nasıl petabyte diyoruz ama o kadar bir hdd yok ya bu da öyle bişey işte. yani 500 ya da 750 gb hdd ler görmeniz düşük boyutlu hdd ler gördüğünüz anlamına gelmez. zaten her pc de öyle bir hdd olsa tanımaz. ama mesela 2 tane 500 gb hdd koyarsanız terabayt olur. 4 tane ile raid 10 yaparsanız 1 terabayt sizin için güzel bir seçenek olur

para yeterse tabii