Konu
Satılık Bilgisayar
30-06-2008, 09:54:44
#2
KraLMp3Ler
750 çok aşırı olmuş dostum 500e satarsan hiç kaçırma bence işlemci p4 hdd 200 ama pek farketmez artık fiyatlar gayet düştü moditör flat ses sistemleri desen öyle ucuzladı
benim fikrim bu ama dediğim gibi pahalı geldi bana...