firefox 3'e flash player 10 versiyonunu kur ben 9'u kurmuştum çok kasıyordu flashlı sayfalar 10'u kurunca düzeldi
ok deneyim kardeşim olmazsa 2 ye dönüş yapaam
edit: böle bi hata çıkıyo adobe flash player 9-10 indirdikten sonra kurmaya çalışyom bu hata çıkıyo