arkadşlar bugün format attım direk firefox 3 ü kurdum ama eklentiler yani sitemdeki videolar çalışmıyo adobe flash paleyer indirmem istiyo indiriyom kurarken try again yazıyo

ne yapmam lazım ayrıa ff 2 yi indirdim kurdum safayı açtıgım an hata veriyo ve firefox kapanıyo