1sn şimdi
Evet marmaraya karşı ayrımcılık yapıyorum.
Forumun her ay sunucu masraflarını karşılayacak kadar reklam vererek para akıttığı için.
Her yıl sponsor üyelik için 500 dolar verdiği için..
R10 daki bir çok webmastera adtech üzerinden 2 yılı aşkındır iş istihtamı sağladığı için.
Ne yapacaksın şimdi ?Ayrımcılık yaptığım için forumumu bırakacaksın küfürmü edeceksin ?
hmm bu konuda ufak bi sorun var ama . ben r10 a reklam vermek istesem veremiyorum. bir çok kişi veremiyor. yani adam zaten verdiğinin hakkını alıyor fazlasıyla?
server parasına r10 a bukadar reklam verecek 100 tane adam vardır şu anda ?
yok mudur?
dp deki bi adsense koyun reklam verelim? dp için bir tıka 1$ verdim gene reklamım yayınlanmadı artık 1 tık kaç para ise? r10 da bu rakamlar yakalanır?