Konu
r10'dan beklentileriniz nelerdir ?
30-06-2008, 00:19:38
#28
rtg
Üyeliği durduruldu
Ben Diyorum Ankara Siz Diyorsunuz Trabzonspor Neyse Siz Devam Edin..