Konu
Türk Vista (XP TEMASI) :)
29-06-2008, 23:31:02
#18
Doc.Deniz
Üyeliği durduruldu
Bildiğimiz aero teması bu tek farklı başlat menüsünnden vista iconu kalkmış türk bayrağı konmuş.
edit:Aero'da vista insipranttdan almış