güzel kardeşim, yardım forumları bunun için vardır
yardım forumları olmasa bile, buraya biri konu açsa 50 kişi yardımcı olur, bu şekilde devm edersen iş zor bulursun.
web site araçlarında geliştir kendini
evett. bende bunu demek istedim ztn. yani forum kurarım diye iş bulamaazsın. postculuk yap. veya işte dediğin forumlarda kendini geliştir. php fusion, wordpress vs vs. bunlarda kendini geliştir. insanlar su işi yapacak var mı dediğinde konusursun .. ilgilenirsin. kolay gelsin....