SauroN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tasarımı Cok Begendim.Fiyatlar Biraz Pahalı Galiba ama kaliteden kaynaklanıyor heralde ?
Başarılar Dilerim.
Cidden beğendin mi bu tasarımı?