ya dilencilikle alakası yok 300 dolar aldık parkedden hepsini harcadık bir domain alıcam şimdi 1 $ eksik acaba godady e söylesem borç verirmi ya arkadaşlar 1 dolarlıktamı hatrımız yok ya