Rozantholl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/ipucu/166860-alin...ml#post1817449
görmeyenler olmuş olabilr yinede teşekkürler
çok kullandım FF de çalışmaması kötü ama ie de sorunsuz.

Arkadaslar bu sonuçta bir proxy programı sanırım (indirmedim) bilgisayarınza kurdugu proxy server'a aşt gateway'i deafult olarak sizin explorer'a yazıyor. Fakat siz bu proxy ip'sni alır da ff'de ağ ya da network bölümnden vekil sunucu yerne yazarsanız baglanabilirsiniz