Arkadaslar bu sonuçta bir proxy programı sanırım (indirmedim) bilgisayarınza kurdugu proxy server'a aşt gateway'i deafult olarak sizin explorer'a yazıyor. Fakat siz bu proxy ip'sni alır da ff'de ağ ya da network bölümnden vekil sunucu yerne yazarsanız baglanabilirsiniz