kankenan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bilgi için teşekkür ederim daha önce Suexec hakkında bukadar bilgim yoktu birazda web den araştırdım tabi yazınıza istinaden. şu an sunucularımla ilgili herhangi bir problem yaşamıyorum saldırı vs bakımından ama olurki böyle birşey başıma geldiginde yazınızdan yararlanacagım. sadece şimdilik bukadar teferruata gerek yok diye düşünüyorum tekrar teşekkür ederim.
bence önemli olan sorun olduğunda onu çözmeye hazırlı olmaktır. Yoksa sorun olduktan sonra çözüm aramak pek mantıklı gelmiyor bana. Şimdiden önlem almanın üzerinde durursan daha iyi olur.