HayaLim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende bugün üye oldum. elimdeki paypalı bozdurmam için 10 senelik üye mi olmam gerekıyor arkadasım ?
Beni ilgilendirmez arkadşaım ne zaman üye olduğun.istediğin zaman üye olup istediğin zaman iştediğin işlemi yapabilirisin.Konuyu bilmeden böyle heyecanlı şekilde savunmaya geçmen niye.Sen zaten *********** değilsen sorun yok bi şekilde dürüstlüğünü ispatlarsın.Güneş balçıkla sıvanmaz.
Ama konuyu bilmeden bu tip yazı yazman anlamsız.
Ayrıca sırf paypal için buraya üye olmuş insanda benimgözümde güvensizdir.Bunada itirazınolmayacak sanırım