HayaLim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilip bilmeden konuşmuyorum sadece yeni üyelere tavrınız ve ithamlarınız çok ağır. *********** ise başlık acmalıydın. veya yönetici arkadaşlara şikayette bulunmalısın. her yeni üye *********** olacak diye bir kaide yok.

loglardan anlaşıldıgı gibi *********** ancak r10 nicki veya msn adresi gözükmüyor bu kardelenpp mi ?
hayır beklemekten kastettiği bu arkadaşla görüşmeden önce bekleyin!

sırf bu olay yüzünden burda paypal'larımız sorunlu hale geldi alışveriş yapmayın demek istemiş arkadaş,.