Bilip bilmeden konuşmuyorum sadece yeni üyelere tavrınız ve ithamlarınız çok ağır. *********** ise başlık acmalıydın. veya yönetici arkadaşlara şikayette bulunmalısın. her yeni üye *********** olacak diye bir kaide yok.
loglardan anlaşıldıgı gibi *********** ancak r10 nicki veya msn adresi gözükmüyor bu kardelenpp mi ?