Ya bir de şimdi emo forumuna girdim. Konu: Emolar neden sevilmez?
Gelen Cevaplar genelde "Kıskanılıyoruz, kıskananlar çatlasın, Türk toplumu geri kafalı, onlara uymuyoruz, Emolar güzel ve yakışıklı oluyor, bizi sadist görüyorlar,bizi satanist görüyorlar." Bizi bu şekilde tanımlamışlar inanılmaz yahu.

Bir de yazmış birisi "Türk toplumu farklı insanlara çekemez." demiş. Bilmezler mi ki Türk toplumu en hoşgörülü toplumlardan birisidir. Bilmezler mi ki Osmanlı Devleti 700 yıl boyunca hoşgörülü davranmıştır?

Ama Ceza ne demiş: "Çatışmaya hiç gerek yok; özgür düşün özgürce gez! Biz aynı havayı soluyoruz." devamı vardı ama unuttum.