Şimdi şöyle bir şey de var, scripti başkaları da kullanacağı için uzaktan erişim konusunda benim yapabileceğim bir şey yok.

Şifreleme konusunda da tablo alanının md5lenmiş olmaması çok bir şeyi değiştirmez herhalde orta ölçekli bir proje için