Keşke açsaymışsınız. Ben 5 seneye kadar networklerin çok karlı anlaşmalar getireceğini düşünüyorum. Konuda satışı yapılan sadece network değil ayrıca, o sadece bir kısmı ve ben birkaç yıl sonra atılması gereken adımları da düşünmek zorundayım.
Burayı biraz açar mısınız biraz ilgimi çekti pm de olabilir