sanırım bir barter mantıgı var bunda bütün yazıları bi inceleyim hatta mümkünse sende mersindeydin sanırım hocam bi detaylıca konuşalım. bir arbede atlattık en iyi şekilde tekrar piyasaya girmek için şu anda alt yapıları tamamen yeniliyoruz. ofisten network lere kadar.
"kazan / kazan" ı bir tanırımızda kullanmıştım

doğru bir mantıkdır