Mesajda ismimi görünce gururlandım, ne yalan söyleyeyim.
Konuya şu ana kadar cevap yazanların hepsi bu projenin altından kalkabilecek, işini gerçekten çok iyi ve yüreğini koyarak yapan insanlar. İlgi gösterenlerin bu kadar iyi olması projenin geleceği açısından -Limit400 projesinden yararlanacak bir kişi olarak baktığımda- beni sevindiriyor.
@Kosanbit olsun, @Ni-Osman olsun, @trickster olsun Türkiye lokasyonlu sunucular için çalışılabilecek en kaliteli yerlerin başında gelen kişiler. Keza @UfukGedik de Almanya için çalışılabilecek yerlerin başında gelen birisi... Güzel olacak, içimden bir ses öyle diyor.
Dipnot: Eğer trickster ile yüzyüze görüşmek için ofisine gidecekseniz önceden haber verin de biz de gelelim. O ofis kaçmaz.