İspanya kupayı alır Almanlar avuçlarını yalar. Olan bize oldu, çok yazık oldu çok, bu Almanları nasıl yenemedik hayret? Neyse olan oldu, nasip.

İspanya kendi oyununu oynarsa Almanları rahat geçer. Bence 2-0 alır maçı