bence ispanya alır bende merak ediyodum 3.maçını ama o sadece dünya kupasındaymış avrupa da yarı finalde elenenn iki takımda 3. şöle birşey daha duydum eğer finalde almanya yenerse türkiye 3 ispanya yenerse rusya 3. bilemiyorum sadece duydum