Hocam sağa sola saldırma lütfen,suçlayıpta durma.Ben çok hacklendim.Çok sitem gitti,dedicatedımı çökerttim,reselleri bozdum ama hiçbir zaman oraya buraya gidip forumlara bunu yazmadım.Durduk yere kendini rezil ediyorsun.

Koskoca Greyhosting,senin 1 tane dedicatedına mı kalmış?

Üstelik virüs atmış demişsin daha yorum yapsam mı ki diye düşünüyorum

Ayrıca Greyhostingde swicth sorunu var zaten bu yüzden 2 de bir kesinti oluyor.Onu bir altlatabilseler kral gibi sistemleri oalcak ama işe,bende anlamıyorum neden boyle davranıyorlar..