4 tane sunucum var özelliklemi şifresini onlara verdiğim makineye bulaşıyor bu ankarada bulunan sunucularda neden yok böyle bir sorun söylermisin ve neden virüs programı varken taramalarımda virüs bulmuyorda onlar sildikten 1 gün sonra buluyor söylermisin çok bişey bildiğini sanıyorsun ama geç onları

projeproje adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Demek ki hattında herhangi bir sınırlama yapacak swtich yokmuş, limitlememişler. 16 yaşından beri bu işi yapıyorsun ama neyin ne olduğunu bildiğini sanmıyorum. Forumda veri merkezi kuracağım diye ortak aramandan belli herşey. Trojan'i birilerinin atmasına gerek yok, sunucuna kurduğun şeylerin orjinal olmamasından bulaşmış olabilir. İçerisi dışarısı yok, babalar gibi senin makinenden dışarı giden trafik oradakiler.