Profilo telekom a geçen gün haksız yere saygısızlık etmişim çünkü benim sunucu kiraladığım yer hizmeti greyhosting den alıyormuş arkadaşlar benim kullandığım hizmet online oyun 10 mbit paylaşımsız hat alıyorum 2 mbit zor kullanıyordum sunucuda ethernet problemi var gibi sürekli kablo çekiliyordu düzeltmem için şifre gerekli dediler ve verdim dosyalar benim için çok önemli değildi ama onlar için hazine serverda virüs programı avast 4 server edition kurulu idi onu kaldırdılar not32 kuracağız dediler kurmadılar üstüne üstlük prepacth 123.exe diye bir trojan atmışlar günün bazı saatlerinde dosyaları çekiyor beni cahil sanacak oldular eralde ben 7 senedir bu işi yapıyorum neyin ne olduğunu onlardan iyi bilirim inanmayanlar için birkaç resim koyuyorum benim hattım dışarıdan taş çatlasın 10 mbit çekebilir 40-50 mbit e çıkmış dosyalar giderken içerden çekilmiş yani
Demek ki hattında herhangi bir sınırlama yapacak swtich yokmuş, limitlememişler. 16 yaşından beri bu işi yapıyorsun ama neyin ne olduğunu bildiğini sanmıyorum. Forumda veri merkezi kuracağım diye ortak aramandan belli herşey. Trojan'i birilerinin atmasına gerek yok, sunucuna kurduğun şeylerin orjinal olmamasından bulaşmış olabilir. İçerisi dışarısı yok, babalar gibi senin makinenden dışarı giden trafik oradakiler.