harbiden büyük terbiyesizlik bi sürü insanın emeğine bari saygıları olsun. kimseye güven kalmadı heleki yeni firmalara hiç güven yok.

kurunun yanında yaşda yanıyor ama bu gerçek herzaman köklü ve kendini kanıtlamış firmalarla çalışmak lazım.