Fragmanı izleyince bence çok heyecanlanmıştım, ayın 22'sini iple çekmiştim ama hayal kırıklığına uğradım fragmanına çok gülmüştüm ama dediğim gibi fragmanda olandan başka bir sahneye pek gülemedim.
Tabi bu benim fikrim sadece