ilk film berbattı gişe rekoru kırmasının 1. etkeni çok iyi reklam yapılması ( fragmandan başka komik sahne yok ) 2. etkenide genç turkcell'in 1 bilet alana 1 bilet bedava vermesi bence
Renkler ve zevkler tartışılmaz tabi ki. Fakat milyonların izlediği sinema tarihinde yeşilçam dahil tüm filmlerden daha çok izlenen bir film'e berbat demek ne kadar etik tartışılır.