cevahir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
egzanturk direk AWBS Reseller değil ama yinede bir konuşalım ayrıca tema şu an egzanturk inkine çok benziyor. Benzemesi önemli değilde yarın birisi bu tema benim deyip bizi üzmesin

arkadası mkatıyen bu temaya benzeyen bıre bır tema bulaamssın pıyasada bırtane bulamassın sadece ust menulerı benzeyenı hatta aynısını bulursun tema roxi tma faka 100 % 100 edıtlenmıs sıfırdan yapılmıs dıyebılırım sadece ugrasmadıgım ıcın ust menuler ıdegıstrmedım ucretıyle temada hazırlaaybılırız sıfırdan ıstege gore ek oalrak flash & popup menude atabılırım ust menu yerıne anasayfada sag tık yapıp sayfa kodlarına bakarsanız bu tema benım dıyen cıakrsa buyru ngelsın 1 awbs lısansı benden (K)