Konu
Saldırı Tesbit Stesbit v0.9
26-06-2008, 14:17:26
#28
VMY
Ni-Osman adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Versiyona 1 demedik 0.9 dedim
İşte bu yüzden demiştim
Biraz bekleyin hele çözecem
bazı insanlar
da çalışıyor bazılarında çalışmıyor
Harun abi bazı insanlar olduk bak
Osman abi nezaman bitiricen ya