Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Versiyona 1 demedik 0.9 dedim İşte bu yüzden demiştim

Biraz bekleyin hele çözecem bazı insanlarda çalışıyor bazılarında çalışmıyor
Harun abi bazı insanlar olduk bak

Osman abi nezaman bitiricen ya