Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benden önce Leaseweb ile çalışmayı düşünüyorlardı

Yaklaşık 2 ay oldu sanırım hala düşünüyorlardı
Evet Osman'ın da dediği gibi sadece düşünüyorduk. Aceleyi pek sevmiyoruz napalım fazla temkinliyiz. Müşterilerin rahatını bozmayı sevmiyorum. Ve tabiki de kendi rahatımızı
Düşünmekten zaten sağolsun müşteri temsilcileri vazgeçirtti.
Sadece yüksek düzeyde hat kullananlar için bir düşüncemiz varken düşünce değişikliği oldu onların da talebi doğrultusunda. Geçişin en büyük faktörü anlık trafik kullanımı ile ping ms sürelerinin Collo4Dallas'da sorun teşkil etmeye başlamasıydı. Eskisi gibi USA'ya rağbet yok malum herkes bunu iyi biliyor.