Lzrdnc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
LeaseWeb iyi bi frma ancak kendilerinden haziran basinda bir sunucu kiraladim ve birtek apache de url rewrite ozeelligini acmadilar, sunucu 1 aydir bos hala bos bekliyor oyle..Destek sifir yani adamlarda yada bana oyle denk geldi.

DC leri bana gore dunyanin en iyi DC si "http://www.evoswitch.com/en/"

Suan Aysimaservers.com daki paketler ve fiyatlar EvoSwitch fiyatlarimi ? Colo4Dallas yaziyorda.EvoSwitch fiyatlarina nerden bakabiliriz ?
Aysimaservers de yer alan bilgileri önemsemeyin. Site tamamen kapatılıp değiştirilecek. Zaten şuan da satış yapmıyoruz tamamen ara verdik.
LeaseWeb'den zaten manage gibi bir destek almıyoruz biz. Kendi kabinlerimizi kvm ve switch vb. mevcut. Onlar cd takıp çıkarıcak ve donanım değişikliği yapıcak gerekirse. O konuda da zaten bir problemimiz bulunmuyor sadece bizim işlerimize bakacak temsilci tahsis ettiler.
Şimdilik fazla ayrıntı vermek istemiyoruz. En azından aklımızdaki çalışma sistemi tam oturana kadar.