Konu
HosTasarim Dan FULL AWBS sistemi
26-06-2008, 00:34:09
#2
cevahir
Lisans kimden alındı? Ne zaman ?
Güncellemeler aktif mi?
Kurulumu siz mi yapacaksınız?
Tema bir başkasına ait mi? Yoksa sadece tek mi olacak?
Cevap verirseniz ilgilenebilirim.